STATREG NAUJIENOS

Paroda RESTA 2025 – nemokamai su STATREG kortele!

2025-03-27: Baltijos šalių statybų sektoriaus lyderiai vėl susitiks tarptautinėje parodoje RESTA 2025, kuri šiais metais švęs savo jubiliejinius 30-uosius metus!
Lietuvos statybininkų asociacija tęsia tradiciją ir suteikia galimybę visiems STATREG Statybininko ar Statybos Inžinieriaus kortelių turėtojams apsilankyti parodoje visiškai nemokamai!


Nepamirškite – atvykus į parodą turėkite savo STATREG kortelę ir pateikite ją prie įėjimo.
Su kortele parodoje nemokamai apsilankyti galite vieną kartą, bet kurią parodos dieną.
Plačiau...


Valstybinė darbo inspekcija informuoja

2024-11-26: Valstybinė darbo inspekcija informuoja, kad visi statybų darbus atliekantys darbuotojai turi turėti skaidriai dirbančiojo ID. Statytojas (užsakovas) taip pat privalo užtikrinti, kad visi statybos darbus atliekantys fiziniai asmenys turėtų suformuotus galiojančius kodus. Daugiau informacijos rasite čia.

STATREG vartotojams primename, kad nustojus dirbti, ar pasikeitus darbovietei, reikia šią informaciją atnaujinti savo STATREG profilyje, skiltyje darbo patirtis, arba informuoti STATREG administraciją el. pašto adresu info@statreg.lt.


Visi STATREG vartotojai gali paprastai ir nemokamai importuoti skaidriai dirbančiojo ID (SDID) į savo Statybininko ar Inžinieriaus kortelę!
Įmonių atstovai STATREG sistemoje gali importuoti iškart visų savo darbuotojų SDID į jų STATREG korteles vos kelių mygtukų paspaudimu.
Plačiau...

 

Skundai ir apeliacijos

Apeliacijos dėl sertifikavimo sprendimo

  1. Statybų sektoriaus darbuotojai, nesutinkantys su Lietuvos statybininkų asociacijos kompetencijų vertinimo skyriaus (toliau – KVS) sprendimais, per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo, gali pateikti apeliaciją. Apeliacija teikiama kompetencijų vertinimo skyriaus vadovui.
  2. Apeliacija turi būti pateikta raštu arba el. paštu, motyvuotai išdėstant nesutikimą su Lietuvos statybininkų asociacijos KVS sprendimu. Apeliacija gali būti pateikiama dėl:

          - atsisakymo vertinti pareiškėjo kompetenciją/as;

          - neigiamo arba pareiškėjui netinkamo įvertinimo kompetencijos/ų vertinimo metu.

  1. Apeliacijos gavimą asmeniui patvirtina KVS vadovas per 3 (tris) darbo dienas. KVS vadovas apeliaciją perduoda apeliacinei komisijai, kurios uždaviniai ir veikla nustatyti Apeliacinės komisijos nuostatuose.
  2. Apeliacijos nagrinėjimo rezultatai ir priimtas sprendimas apeliaciją pateikusiam asmeniui elektroniniu paštu pateikiami per 25 (dvidešimt penkias) darbo dienas.
  3. Jeigu apeliacijos komisijos priimti veiksmai netenkina apeliacijos pateikėjo, jis gali kreiptis į Lietuvos statybininkų asociacijos prezidentą ar Nacionalinį akreditacijos biurą.

 

Skundai

       a) Skundai dėl veiksmų, susijusių su KVS darbuotojų ir/ar patvirtintų vertintojų darbo kokybe atliekant darbuotojų vertinimą (sertifikavimą) bendruoju atveju pateikiami KVS vadovui.
       b) Gavęs skundą, KVS vadovas per 3 (tris) darbo dienas patvirtina, ar gautas skundas yra susijęs su kompetencijų vertinimo veikla, už kurią jis atsakingas skundo pateikėjui el. paštu arba raštu.
      c) KVS vadovas išnagrinėja skundą ir informuoja skundą pateikusį asmenį apie priimtą sprendimą per 20 (dvidešimt) darbo dienų.
      d) Gavus bet kokį pagrįstą skundą dėl sertifikuoto asmens veiklos, KVS per 10 dienų informuoja apie gautą skundą atitinkamą sertifikuotą asmenį pagal jo paraiškoje ar sutartyje pateiktus kontaktinius duomenis.
      e) Jei skundo pateikėjas nesutinka su gautu sprendimu, jis gali kreiptis į LSA prezidentą.
{{msg}}